Arızalı Ürün

Ürün Arızası Durumunda Ne Yapmalıyım?

elektroniklisans.tr üzerinden satın aldığınız fiziksel bir ürün arızalanırsa, sorunun tespiti ve çözümü için yetkili teknik servise yönlendirme yapılır.

  • Arızalı ürün, teknik değerlendirme süreci kapsamında yetkili servis tarafından incelenir ve gerekli durumlarda onarım ya da değişim kararı verilir.

  • Dilerseniz ürünü doğrudan yetkili servise kendiniz gönderebilir, isterseniz de bizim aracılığımızla işlem başlatabilirsiniz.

  • Firmamız aracılığıyla işlem başlatmak için, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren en geç 14 gün içinde arıza bildirimi yapmanız gerekir.

  • Bildirim işlemini gerçekleştirmek için hesabınıza giriş yaptıktan sonra “Hesabım > Arıza / İade Takibi” bölümünden başvuruda bulunabilirsiniz.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.