Arızalı Ürün
Ürün Arızası Durumunda Ne Yapmalıyım?
elektroniklisans.tr üzerinden satın aldığınız fiziksel bir ürün arızalanırsa, sorunun tespiti ve çözümü için yetkili teknik servise yönlendirme yapılır.
-
Arızalı ürün, teknik değerlendirme süreci kapsamında yetkili servis tarafından incelenir ve gerekli durumlarda onarım ya da değişim kararı verilir.
-
Dilerseniz ürünü doğrudan yetkili servise kendiniz gönderebilir, isterseniz de bizim aracılığımızla işlem başlatabilirsiniz.
-
Firmamız aracılığıyla işlem başlatmak için, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren en geç 14 gün içinde arıza bildirimi yapmanız gerekir.
-
Bildirim işlemini gerçekleştirmek için hesabınıza giriş yaptıktan sonra “Hesabım > Arıza / İade Takibi” bölümünden başvuruda bulunabilirsiniz.